FAQ

Jakie są zasady wynajmu?

Zapraszamy do zapoznania się z zasadami pod linkiem

Jakie są godziny wynajmu?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, końćzy o 11:00. Prosimy o kontakt z recepcją, jeśli Twoja podróż wymaga wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania.

Jak dostać się do apartamentu?

Wszystkie nasze apartamenty posiadają kodowane skrzynki na klucze na drzwiach wejściowych. Kilka dni przed Twoim przyjazdem wyślemy Ci kod, który pozwoli otworzyć skrzynkę i pobrać klucze. Prosimy o niezwłoczny kontakt jeśli nie otrzymałeś kodu lub masz problem z wejściem do apartamentu. Będzie nam niezwykle miło pomóc Ci!

Czy apartamenty posiadają dostęp do internetu?

Tak, wszystkie nasze apartamenty posiadają dostęp do bezpłatnego, zabezpieczonego wifi.

Co jeśli potrzebuję wcześniejszego zameldowania?

Prosimy o skontaktowanie się z nami - zweryfikujemy czy apartament został już posprzątany. Gdyby nie był - poinformujemy Cię gdzie możesz przechować bagaże. 

Czy cena na stronie odnosi się do osoby czy do całego apartamentu?

Wszystkie ceny na naszej stronie odnoszą się do apartamentó z uwzglęnieniem podstawowej ilości Gości. Gdyby byli Państwo zainteresowani dodatkowymi łożkami lub łożeczkiem dla dzieci - prosimy o kontakt.

Co jeśli potrzebuję późniejszego wymeldowania?

Opcja późniejszego wymeldowania uzależniona jest od dostępności apartamentów. Prosimy o uprzedni kontakt, postaramy się znaleźć najwygodniejsze dla Pańśtwa rozwiązanie.

Czy mogę zarezerwować dodatkowe łożko do apartmentu?

Wygodne, składane łóżka mogą być rezerwowane poprzez kontakt z recepcją. Prosimy zauważyć, iż nie wszystkie apartamenty mogą zostać w nie wyposażone. 

Czy mogę domówić dodatkowe usługi do pobytu?

Oczywiście, zachęcamy do zapoznania się z ofertą pod linkiem

Gdzie mogę zaparkować swój samochód?

Większość naszych apartamentów posiada strzeżone, podziemne miejsca parkingowe dostępne do rezerwacji. Cena za wynajem wynosi 50zł za dobę. Prosimy o kontakt z recepcją, któa udzieli dodatkowych informacji i zarezerwuje miejsce. Prosimy równocześnie pamiętać, iż parkowanie na ulicy wymaga uiszczania opłaty pomięzy poniedziałkiem a piątkiem. 

Podróżuje z niewielkim psem, czy może on być ze mną w apartamencie?

Mimo iż, co do zasady, nie akceptujemy zwierząt, prosimy o uprzedni kontakt. Postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie i poprawić Państwa komfort pobytu!

Czy mogę zarezerwować z wami wycieczki?

Oczywiście. Współpracujemy z najlepszymi firmami wycieczkowymi w Krakowie. Nasza recepcja chętnie udzieli wszystkich informacji. Zapraszamy też pod link.

Potrzebuję transferu z lotniska, czy pomożecie go zorganizować?

Tak, chętnie pomożemy! W trosce o Twój komfort oferujemy zorganizujemy kompleksowy transfer z lotniska (jak również na lotnisko) w oparciu o jedną z najlepszych firm transportowych w Krakowie. Prosimy o uprzedni kontakt wraz z podaniem szczegółów lotu. 

Czy mogę palić w apartamencie?

Nie akceptujemy palenia papierosów lub innych wyrobów tytoniowych w apartamentach. W trosce o komfort wszystkich podróżujących, Goście, którzy nie stosują się do tej zasady mogą zostać obarczeni karą do 400 euro za remont i sprzątanie apartamentu. Jeśli poczują Państwo zapach papierosów w apartamencie tuż po przyjeździe, prosimy o niezwłoczny kontakt.

Podróżuję z małym dzieckiem. Czy oferujecie coś dla nich?

Tak. Pragniemy by podróże dzieci były jak najbardziej komfortowe, dlatego zachęcamy do zapoznania się z szeroką ofertą dla dzieci pod linkiem

Jak mogę zapłacić za pobyt?

Akceptujemy karty kredytowe i przelewy bankowe. W sprawach pilnych istnieje możliwość zapłaty gotówką w biurze Friendhouse (Szlak 65/1007)

Co zawarte jest w cenie apartamentu?

Ceny podane na stronie zawierają w sobie wszystkie opłaty, łącznie z podatkami. Tylko dodatkowe usługi takie jak parkingi, koszyki powitalne mogą być doliczone po rezerwacji.

Czy przybory toaletowe, ręczniki i pościel są zawarte w cenie?

Tak, ręczniki, pościel, przybory toaletowe są standardowo na wyposażeniu apartamentów.

Czy apartamenty wyposażone są w suszarki do włosów i żelazka?

Tak, to standard we wszystkich apartamentach.

Co się stanie jeśli uszkodzę apartament?

Jeśli uszkodzisz istotne elementy apartamentu lub jego wyposażenia obciążymy Cię z uwzględnieniem realnego kosztu naprawy lub wymiany sprzętu. Zapewniamy, iż wartość obciążenie będzie  sprawiedliwym i proporcjonalnym odzwierciedleniem kosztu naprawy.

Co jeśli zauważę uszkodzenia po przyjeździe?

W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją, co umożliwi efektywną naprawę uszkodzeń przez nasz dział techniczny. 

Jak mogę zarezerwować apartamenty dla większej grupy?

Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z recepcją, przygotujemy wtedy dla Państwa najlepszą ofertę!

Potrzebuję apartament na dłuższy okres czasu, jak mogę go zarezerwować?

Prosimy o kontakt bezpośredni, przygotujemy Państwu niezwłocznie ofertę w najkorzystniejszej stawce!

Czy mogę otrzymać fakturę za swój pobyt?

Tak, prosimy w takim wypadku z recepcją. Prosimy jednocześnie o przygotowanie danych do faktury.

Jak mogę się z wami skontaktować?

Prosimy o kontakt poprzez adres email: reception@friendhouse.pl, pod numerem telefonu: +48 690 035 630 lub bezpośrednio w biurze Friendhouse Apartments na ulicy Szlak 65/1007, Kraków. 

Czy mogę przedłużyć swój pobyt?

Tak, prosimy o kontakt z recepcją. Ze względu, iż opcja przedłużania pobytu jest zależna od dostępności postaramy się przedłużyć pobyt w tym samym apartamencie lub zaoferujemy podobny apartament. 

Muszę anulować swoją rezerwację bezzwrotną. Co wtedy?

Ze względu na fakt, iż wybrana została opcja rezerwacji bezzwrotnej, nie możemy dokonać zwrotu płatnośći. Wychodząc jednak naprzeciw sytuacjom losowym, prosimy o kontakt z recepcją, gdzie postaramy się przygotować alternatywne solucje anulacji. 

Czy mają państwo jakieś rozwiązania dla biznesu?

Wiemy jak ważne są podróże w biznesie. Dlatego wychodząc naprzeciw wysokim wymaganiom Friendhouse Apartments przygotowało szereg rozwiązań biznesowych, które zapewnią komfort pobytu. 

Wierzymy, iż apartamenty są najlepszym rozwiązaniem dla klienta biznesowego. W pełni wyposażone kuchnie, przestronne mieszkania, dogodne lokalizacje i bezkonkurencyjne stawki dobowe to bez wątpienia przewaga naszych apartamentów nad pokojami hotelowymi.

Prosimy o kontakt, nasz dział opieki klienta biznesowego dołoży wszelkich starań by Państwa pobyt był mocna stroną wyjazdu służbowego.

Powrót do góry